Świadczymy usługi marketingowe, mające na celu rozpoczęcie lub poszerzenie działalności eksportowej przedsiębiorców wszystkich branż. Nasze usługi dotyczą krajów docelowych z Europy i świata.
W ramach usług wspierających eksport oferujemy:
- przygotowanie planów rozwoju eksportu;
- tworzenie baz danych potencjalnych odbiorców;
- przeprowadzanie badań marketingowych, dotyczących możliwości rozwoju branży na danych rynkach zagranicznych;
- strategie marketingowe;
- sprawdzenie wiarygodności partnerów biznesowych i nawiązanie kontaktów handlowych;
- tworzenie i promocję wizerunku firmy za granicą;
- tłumaczenie stron WWW i materiałów promocyjnych na języki krajów docelowych;
- inne działania promocyjne i informacyjne.
W przypadku zainteresowania nasza ofertą, zachęcamy do kontaktu. Każdego klienta traktujmy indywidualnie i dopasowujemy nasze usługi do jego potrzeb. Zapewniamy pełne wsparcie przez cały okres prowadzenia działań eksportowych.
Świadczymy kompleksowe usługi związane z tworzeniem i wdrażaniem Planów Rozwoju Eksportu.
Plan rozwoju eksportu to strategiczny dokument, przygotowujący merytorycznie do rozpoczęcia ekspansji, określający kierunek i plan działań eksportowych.
Struktura Planów Rozwoju Eksportu naszego autorstwa została przestawiona poniżej:

Przygotowujemy Planu Rozwoju Eksportu dla przedsiębiorstw wszystkich branż, nie ograniczamy się jedynie do analizy rynków europejskich – badamy nawet najbardziej odległe i egzotyczne kraje, w zależności od potrzeb klienta.

Oferujemy tworzenie profesjonalnych baz danych potencjalnych odbiorców zarówno z kraju, jak i zagranicy. Bazy danych to niezwykle istotny
element, warunkujący powodzenie wszystkich działań marketingowych. Są one istotne także przy tworzeniu wniosków aplikacyjnych o dotacje z Unii Europejskiej, gdzie konieczne jest opieranie się na rzetelnych danych np. odnośnie konkurencji rynkowej.
Posiadanie bazy danych klientów jest niezbędne, dla przeprowadzenia badań marketingowych i nawiązania kontaktów biznesowych.
Tworzone przez nas bazy danych są „szyte na miarę”, dostosowane do charakteru branży w jakiej klient działa i do informacji jakich potrzebuje, by rozpocząć działalność eksportową.
Gwarantujemy wysoką aktualność naszych baz.
Skuteczność każdej strategii marketingowej przedsiębiorstwa, jest w dużej mierze uzależniona od rzetelnych wyników
przeprowadzonych badań marketingowych.
Oferujemy kompleksowe badania rynków pod kątem danej branży oraz możliwości rozwojowych i ekspansyjnych przedsiębiorstw. Cechuje nas profesjonalizm i indywidualne podejście do każdego klienta. Metodę i charakter badań, dostosowujemy
do parametrów i szczegółowości oczekiwanych przez klienta wyników.
Oferujemy kompleksowe analizy światowych i europejskich rynków, badamy preferencje konsumentów, wielkość i determinanty popytu, badanie trendów w branżach i inne czynniki, istotne z punktu widzenia danego przedsiębiorstwa i produktu.


Strategie marketingowe, to dział usług w ramach którego oferujemy Państwu kompleksowe opracowania, dotyczące rekomendowanych działań rozwojowych, które pozwolą na osiągnięcie wyznaczonych przez państwa celów.
Kategoria strategii marketingowych obejmuje:
- strategie wdrażania produktów na rynki zagraniczne;
- strategie rozwoju i ekspansji przedsiębiorstwa;
- strategie dostosowania wyglądu produktu i pakowania do specyfiki rynków docelowych;
- strategie promocji przedsiębiorstwa za granicą;
- inne, w zależności od potrzeb przedsiębiorstwa.
Tworzymy strategie, będące elementem wdrażania Planów Rozwoju Eksportu.
Usługa sprawdzania wiarygodności parterów biznesowych, polega na analizie informacji finansowych przedsiębiorstw, ocenieniu ich kondycji
finansowej, możliwości płatniczych i wiarygodności.
Pozwala to na poznanie potencjalnych kontrahentów i zapobieganie znaczącym startom finansowym, poprzez unikanie kontaktów biznesowych z firmami niewypłacalnymi, niewiarygodnymi i nieuczciwymi.
Sprawdzenie wiarygodności partnerów, skutkuje wyselekcjonowaniem kontrahentów, cennych z punktu widzenia przyszłego biznesu. Dodatkowo usługa ta, obejmuje nawiązanie kontaktów w początkowej fazie współpracy, przygotowanie ofert współpracy oraz organizację spotkań biznesowych z wyselekcjonowanymi podmiotami.


Wizerunek przedsiębiorstwa, determinuje jego sukces lub porażkę na określonym rynku docelowym. Specyfika i odrębne cechy kulturowe poszczególnych państw, w których planuje funkcjonować dane przedsiębiorstwo, wymagają dostosowania wizerunku produktu, marki i przedsiębiorstwa do mentalności, kultury, tradycji oraz preferencji odbiorców zamieszkujących określony obszar terytorialny.
W celu osiągnięcia pozytywnie kojarzonego, mocnego wizerunku na danym rynku docelowym, niezbędne jest przeprowadzenie kompleksowej analizy tego rynku, dogłębne poznanie specyfiki odbiorców z danej branży, poznanie tajników efektywnych kampanii marketingowych na tych rynkach, skutecznych narzędzi marketingowych oraz trendów stosowanych przez osiągające sukcesy rynkowe podmioty konkurencyjne.
Daje to możliwość stworzenia wizerunku najbardziej efektywnego na danym obszarze oraz zapewnienia promocji firmy, przy użyciu najskuteczniejszych narzędzi.
Efektywna promocja jest czynnikiem warunkującym powodzenie każdej działalności eksportowej. Narzędzia i kanały promocji, podobnie jak inne
elementy marketingowe, muszą być dostosowane do rynku docelowego, do którego mają dotrzeć.
Oferujemy profesjonalne tłumaczenie tekstów promocyjnych, stron WWW oraz innych materiałów reklamowych, na język dowolnego rynku docelowego.
Tłumaczenia dokonywane są przez wykwalifikowanych lingwistów, co gwarantuje najwyższą jakość tłumaczeń i uniknięcie „wpadek językowych” spowodowanych dosłownym przełożeniem tekstu.
Obcojęzyczna wersja strony internetowej i materiałów promocyjnych jest wizytówką dla potencjalnych partnerów biznesowych i kluczem do nawiązania współpracy.
